الهی.....

خدایا چگونه تورابخوانم درصورتی که من ,من هستم /وچگونه امیدم را ازتوقطع نمایم درصورتیکه تو,تویی.


خدایاهرگاه ازتودرخواست نکردم توبه من عطا فرمایی /پس کیست آنکه چون درخواست نمایم عطا نماید.


خدایاهرگاه تورا نخوانم باز حاجتم برآوری /  پس کیست هرگاه اورا بخوانم حاجتم روا می کند.

 

خدایاهرگاه زاری بدرگاه تونکردم باز بمن ترحم می کنی/پس کیست آنکه چون زاری کنم ترحم می کند.


خدایا چنانکه دریارابرای موسی شکافتی واورانجات دادی /پس از تو میخواهم که درودفرستی بر محمد وآل او.


ومراهم از این حالی که هستم نجات بخشی وبه فرج عاجل عطا کنی به فضل ورحمت خود ای مهربانترین مهربانان .



بخشی از دعای امام سجاد علیه السلام 



                                                                 التماس دعا



نظرات 4 + ارسال نظر

التماس دعا ...

آنوشا جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:10

سلام عزیزم
التماس دعا

سلام

یسنا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 12:29 http://www.shab-boo.blogfa.com

یا رب دل ما را تو به رحمت جان ده
درد همه را به صابری درمان ده
این بنده چه داند که چه می باید جست
داننده تویی هر آنچه دانی آن ده

التماس دعا بانوی مهربان

سلام یسنای عزیزالهی همه ی حاجتتون برآورده به خیر بشه

رهگذر دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 17:28

سلام بانو
التماس دعا دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.