سال نو

با سلام وتبریک سال نوخدمت همه دوستان وعزیزانی که مرا در وبلاگم همراهی می 

کنند .

                    امروز چهاردهمین روز فروردین سال نود سه ,مصادف باشهادت خانم فاطمه زهرا(س)پاره تن پیامبر (ص).

                     

                    تقریبا از یک ماه پیش در تکاپو سال نو ,با استرس ونگرانی از خرید و نظافت بلاخره با تحویل سال نو                    
                   همه ی
دغدغه ودلشوره هاپایان گرفت.


                   وبا آغاز سال جدید به استقبال روز هایی پراز امید ,پیشرفت ,وانگیزه نو برای زندگی ,گام برداشتیم.


                   برای همه ی شما عزیزان سالی پر خیرو برکت توام با سلامتی آرزو دارم .


 



نظرات 5 + ارسال نظر

سلام نصیبه ی عزیزم خوبین ؟ دخترای گلم چطورن ؟؟؟ از طرف من روی ماه تک تکشونُ ببوس . خواهرجان احیانا قصد نوشتن ندارین ؟؟؟

سلام به روی ماهت عزیزم با لب تابی که من کار می کنم وکیلیداش الفبای فارسی داره متاسفانه خراب شده ,گاهی روشن میشه ,گاهی هم افتخار نمی ده .لب تاب دختراهم کاملا لاتین وباکلاس کار بالا که برای من بی سواد کمی سنگینه:

شادی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 03:17 http://www.shady20.blogfa.com/

سلام بانوی بامعرفت و مهربونم
ببخش تو رو خدا شما همیشه محبت داری و من همیشه نیستم.شرمنده روی ماه شما.
امیدوارم همیشه شاد و دلخوش باشی عزیزم.در کنار خانواده محترمت.
روز مادر رو هم با تاخیر تبریک میگم.الهی صد و بیست سال شاهد این روز باشی.

سلام عزیزم شما خیلی لطف دارید,الهی همیشه درپناه خداوند باشید

آوا... کافه ی خیابان هفتم سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 21:15 http://jame-shokaran.blogfa.com

سلام باران جان . خوبی ؟ وای من چند روز قبل اومدم اینجا ولی باز مشق زندگی اخرین پست بود برای همین نظری نذاشتم . یعنی اشتباه دیدم ؟؟؟ خب خدارو شکر که مشکل وبلاگ شما هم حل شد . بووووووووووووووووووووس

سلام ممنون بهم سرزدی

آنوشا یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 12:06

سلام خانمی
شهادت حضرت فاطمه را به شما تسلیت می گم.
عید هم تموم شد و دوباره روز از نو روزی از نو امیدوارم سال جدید برای شما سالی سرشار از سلامتی و بهروزی باشه و بدون هیچ دغدغه ی فکری .
فکر کنم باز هم به زودی نتونیم همدیگرو ببینیم به علت دوری راه .
پس به امید دیدار

سلام ممنون بازم معرفت شما خواهر جون ، امیدوارم هرچه زودتر دیدارها تازه شود

رهگذر جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 14:11

سلام عزیزم
شهادت ریحانه رسول زهرای بتول بر شما تسلیت باد
انشالله سال ارام و پر باری داشته باشی

سلام,عزیزم ازت ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.